11 Eylül 2015 Cuma

Fi


Akilah Azra Kohen, Destek Yayınları, 92. Baskı,
Başlangıç Tarihi; 28.7.15, Bitiş Tarihi; 12.8.15

"Fi güzelliğin lanetlendiği, zekanın yağmalandığı, iyinin kurban edildiği ve kasaba kurnazlığıyla yönetilen bu gezegende, içine doğduğumuz bu kutsal hayatı kutlamak için yazılmıştır. Kendi potansiyelini keşfetme cesareti gösterebilmiş gerçek kişilere, çatlama cesareti gösterebilmiş tohumlara adanmıştır."

"Bu hikayenin sadece inanılmaz tarafları gerçektir."

'Fi... Farklı bir hikayenin ilk kitabı. Birbirine hiç benzemeyen birden fazla karakterin yavaş yavaş bir araya toplanması... Manipülasyon, seks, aldanma, aldatma konularının sıklıkla görüldüğü fakat altta yatan konuyu ancak seçilmiş ve şekilciliğe önem vermeyen insanların anlayacağı eşsiz bir hikaye. 

Her karakteri okuyup anlamaya çalışırken kendinizden bir parça bulacağınız aşikar. Sizi mutlaka bir yerde yakalayacak bu kitap. Belki ilk sayfasında varacaksınız farkına belki seri bittikten sonra. Ben bu üçlemeyi okumak için sabrettim. Duyduğum ilk gün içime düşen kurt beni her ne kadar kemirse de vazgeçmedim. Sabrettim. Belki de sonunda Pi'yi kapatınca düşüneceklerimi hissettim, bilmiyorum. Ama bir şeyin "Dur!" diye emrettiğini biliyorum.

Can Manay'ı, Deniz'i, Ada'yı, Duru'yu, Bilgeyi, Ali'yi, Eti'yi, Özge'yi aramaya çalışırken kayboldum. Sonrasında yine kendimi buldum...'

Instagram; @ecaeriis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder