16 Eylül 2015 Çarşamba

Pi


Akilah Azra Kohen, Destek Yayınları, 1. Baskı
Başlangıç Tarihi; 23.8.15, Bitiş Tarihi; 9.9.15

"Bu hikaye burada bitecek ve sen başlayacaksın."

"...Beni takip etmen için yolumuzu onların hikayeleriyle süsledim. Anlamları da hemen hemen her satıra gizledim. Çünkü Pi'deydi asıl anlatmak istediklerim. Çaresizdim. Vazgeçemezdim. Sana bu manzarayı mutlaka göstermeliydim. Seninle nihayet burada buluşmak için çok emek verdim..."

'Yolculuğun sonu, senin hikayenin başı... Yazacak cümle bulamadığımı sizlere söylemeliyim. Onlar artık bildiğiniz insanlar değiller. Değiştiler, değişirken öğrendiler ve öğrettiler. Bu evrende var olmak için içinden geleni değil istenileni yapmamız gerektiği yalanıyla büyüdük her birimiz. Onlarda böyle büyüdü. Bazıları bu şekilde ayakta kalmaya olan inancına yenik düştü, bazıları da içinden geldiği gibi yaşamayı seçti. Ve yine gerçekçi olan kazandı. Sanatla, müzikle, aşkla, ihtirasla harmanlanmış bir farkındalık öyküsü. Benim için bir kişisel gelişim romanı hatta romanları. Can Manay'ın, Bilge'nin, Ali'nin, Ada'nın, Göksel'in, Deniz'in, Duru'nun, Özge'nin, Sadık'ın ve daha nicelerinin hikayesi burada bitti. 

Ve şimdi senin sıran... 

Önce Fi'de kaybolmaya, Çi ile sürüklenmeye ve Pi ile kendini keşfetmeye hazır mısın?'


Instagram; @ecaeriis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder